- Jak zamieścić ogłoszenie o wynajmie magazynu
- Krok 1. Wybierz kategorię oferty
- Krok 2. Opowiedz o swoim magazynie
- Krok 3. Określ koszt
- Krok 4. Wskaż powierzchnię magazynu
- Krok 5. Powiedz, jakie dodatkowe opcje są w magazynie
- Krok 6. Pokaż jak wygląda Twój magazyn
- Krok 7. Pokaż, gdzie jest Twój magazyn
- 4 wskazówki, które pomogą Ci wynająć magazyn na WareTeka szybciej
- W jaki sposób WareTeka pomaga szybko wynająć magazyn?
Platforma internetowa WareTeka pomaga w wynajmie lub sprzedaży magazynów zarówno w Warszawie, jak i na terenie całej Polski. Właścicielom zapewniamy funkcję konta osobistego. Tutaj możesz zarządzać ofertami, analizować skuteczność reklam i porównywać różne obiekty.
W tym artykule opowiemy, jak zamieścić ofertę magazynu do wynajęcia na WareTeka. Także zdradzimy sekrety, jak przyciągnąć uwagę potencjalnych najemców do swojej propozycji.
Jak zamieścić ogłoszenie o wynajmie magazynu
Aby wynająć powierzchnię magazynową na platformie internetowej WareTeka, użyj przycisku „Dodaj magazyn”.
Następnie musisz po kolei wypełniać pola. Omówimy szczególnie cały proces.
Krok 1. Wybierz kategorię oferty
Aby ułatwić użytkownikom serwisu znalezienie potrzebnych magazynów, wszystkie ogłoszenia zostały podzielone na typy: „Wynajem”, „Sprzedaż”, „Wynajem lub sprzedaż”, „Usługi magazynowe”. Wybierz odpowiednią opcję z listy rozwijanej.
Następnie przejdź do pola „Klasa magazynu”. Z listy rozwijanej wybierz preferowaną opcję — A+, A, B+, B, C, D. Aby uzyskać więcej informacji o tym, jakie cechy powinien mieć magazyn każdej kategorii, przeczytaj nasz inny artykuł.
Wskaż również typ magazynu. To zależy od warunków przechowywania w pomieszczeniu. Na przykład niektóre magazyny służą do przechowywania żywności w temperaturach poniżej zera, inne przy niskiej wilgotności i tak dalej.
Oto kilka przykładów warunków temperaturowych w różnych magazynach:
- Magazyny mroźnicze to pomieszczenia przeznaczone do głębokiego mrożenia i długotrwałego przechowywania produktów w temperaturach poniżej -24°C;
- W magazynach chłodniczych temperatura może wynosić od +8 do -24°C. Ten typ magazynu jest niezbędny do schładzania towarów. One różnią się od magazynów mroźniczych tym, że nie wykorzystują materiałów termoizolacyjnych. Magazyny mroźnicze często wyposażone są w sprzęt do głębokiego mrożenia szokowego;
- Pomieszczenia suche są wykorzystywane do produktów, które nie wymagają określonych temperatur przechowywania. Na przykład materiały przemysłowe;
- Magazyny ogrzewane przeznaczone są do przechowywania towarów w temperaturach plusowych. Takie pomieszczenia są często osłonięte płytami warstwowymi w celu zwiększenia izolacyjności termicznej;
- Magazyny o kontrolowanej temperaturze umożliwiają dostosowanie reżimu termicznego w pomieszczeniu w zależności od rodzaju przechowywanych produktów. Pomieszczenia te są często podzielone na kilka stref temperaturowych.
Chociaż pole „Kategoria” jest opcjonalne, zalecamy jego wypełnienie. Pomoże to użytkownikom szybciej znaleźć Twój magazyn w wynikach wyszukiwania.
Krok 2. Opowiedz o swoim magazynie
Pole „Tytuł” jest wymagane. Zalecamy wprowadzenie tutaj ważnych informacji, które zainteresują użytkownika kliknąć właśnie Twoją ofertę.
Koniecznie wypełnij pole „Opis”, opowiedz ze szczegółami użytkownikom platformy o swojej ofercie. Tutaj możesz napisać o zaletach i parametrach technicznych swojego magazynu. Na przykład wskaż wysokość pomieszczeń, maksymalne obciążenie podłogi, czy jest powierzchnia biurowa i tak dalej.
Możesz używać list punktowanych lub zaznaczać ważne informacje. Tekst strukturalny pomaga użytkownikom lepiej zrozumieć Twoją ofertę.
Krok 3. Określ koszt
Tutaj musisz wskazać, jaki jest koszt wynajmu lub sprzedaży Twojego magazynu. Pamiętaj, że w polu „Koszt” należy wpisywać tylko liczby. Możesz dodać więcej szczegółów swojej oferty za pomocą innych pól.
Na przykład, jeśli masz magazyn do wynajęcia, to w polu „Wskazówka po cenie” możesz określić koszt miesięczny lub cenę za metr kwadratowy. Jeśli sprzedajesz magazyn, możesz pozostawić to pole puste. Jeśli chcesz określić możliwe parametry ceny, prosimy o wskazanie jej minimum w polu „Wskazówka do ceny”.
Krok 4. Wskaż powierzchnię magazynu
Pokaż potencjalnym najemcom kilka dodatkowych szczegółów swojej oferty. Wypełnij pola „Rozmiar w m²” i “Całkowita powierzchnia w m²”.
Ta sekcja przyda się, jeśli chcesz częściowo wynająć magazyn. W tym celu w polu „Powierzchnia w m²” wskazujesz, ile metrów kwadratowych chcesz zaoferować potencjalnemu najemcy.
Możesz również skorzystać z funkcji wynajmu częściowego, gdy Twój magazyn jest już wynajmowany przez kilka firm, ale niewielka część powierzchni jest pusta. W ten sposób szybko pozbędziesz się wolnej przestrzeni.
Gdy wszystkie pola w tej zakładce zostaną wypełnione, kliknij przycisk „Następny krok”.
Krok 5. Powiedz, jakie dodatkowe opcje są w magazynie
Jeśli Twój magazyn ma dodatkowe udogodnienia lub sprzęt do przechowywania, koniecznie to pokaż. Po prostu zaznacz pola na liście.
Im więcej udogodnień, tym wyższa jest cena magazynu. Dodatkowo to zwiększa szansę, że potencjalny najemca wybierze właśnie Twój magazyn spośród innych.
Krok 6. Pokaż jak wygląda Twój magazyn
Oferty ze zdjęciami przyciągają większą uwagę użytkowników platformy. Dlatego zalecamy wykonanie kilku zdjęć magazynu, aby pokazać wszystkie jego cechy.
Możesz:
- Przesłać od jednego do siedmiu obrazów. Minimalny rozmiar jednego zdjęcia to 500×500 pikseli;
- Wybrać główny obraz. Będzie on wyświetlany jako pierwszy na stronie oferty. Aby wybrać główny obraz, użyj podwójnego kliknięcia;
- Zmienić kolejność wyświetlania zdjęć swojej oferty. Aby to zrobić, użyj funkcji Drag&Drop — przeciągaj i upuszczaj obrazy, aż uzyskasz pożądaną kolejność;
- Używać plików PDF jako zdjęć.
Zalecamy pokazać zdjęcia magazynu na zewnątrz i wewnątrz. Ponadto, jeśli umieścisz plan magazynowy, będzie to dodatkową przewagą.
Krok 7. Pokaż, gdzie jest Twój magazyn
Lokalizacja magazynu jest ważną cechą dla potencjalnych najemców. Dlatego nie zapomnij pokazać, gdzie się znajduje Twoje pomieszczenie magazynowe.
Pierwszą rzeczą do określenia jest adres obiektu. Na przykład: 01-210, Warszawa, ul. Kolejowa 33. Dane z poniższych pól mogą być pobierane automatycznie, ale jeśli tego się nie stało, wprowadź informacje ręcznie.
Następnie możesz kliknąć przycisk „Umieść znacznik na adresie obiektu”. Lokalizacja Twojego magazynu pojawi się na interaktywnej mapie. Ponadto, system automatycznie pobierze informacje o szerokości i długości geograficznej w Mapach Google.
Możesz także włączyć Google Street View i ustawić kąt kamery.
Radzimy wprowadzić informacje o lokalizacji magazynu. Wtedy potencjalni najemcy będą mogli zobaczyć go na interaktywnej mapie naszej witryny. Dzięki temu dokładnie zbadają infrastrukturę i możliwe sąsiedztwo węzłów komunikacyjnych lub autostrad.
4 wskazówki, które pomogą Ci wynająć magazyn na WareTeka szybciej
Aby szybko wynająć powierzchnię magazynową na WareTeka, polecamy:
- Dołączyć zdjęcia magazynu do swojej oferty. Statystyki pokazują, że propozycji z odpowiednimi zdjęciami są lepiej oglądane, co zwiększa szanse na zawarcie umowy najmu. Jeśli masz plan piętra, dodaj go również jako dodatkową przewagę;
- Wypełnić wszystkie proponowane pola na stronie. Im więcej informacji o magazynie otrzyma potencjalny najemca, tym łatwiej będzie mu dokonać właściwego wyboru, a właściciel obiektu szybko załatwi transakcję;
- Streszczać opisanie charakterystyk magazynu w polu „Tytuł”. Platforma codziennie publikuje nowe oferty wynajmu magazynów, nagłówek jest pierwszą rzeczą, którą widzi potencjalny klient. Aby przyciągnąć uwagę, musisz zainteresować go kliknąć ofertę;
- W polu „Opis” określić szczegółowo, jakie korzyści uzyska potencjalny klient. Jeżeli wynajmujący oferuje bezpłatną usługę ochrony lokalu lub zapewnia sprzęt do załadunku i rozładunku, należy to zaznaczyć w ogłoszeniu. Zwiększy to szansę na szybkie załatwienie transakcji.
Zobacz przykłady wypełnienia ogłoszeń na naszej stronie w sekcji „Wynajem magazynu”. Jeśli masz jakiekolwiek pytania, uzyskaj bezpłatną konsultację od pracowników WareTeka.
W jaki sposób WareTeka pomaga szybko wynająć magazyn?
Platforma WareTeka pomaga właścicielom:
- Stworzyć ofertę wynajmu, która przyciągnie potencjalnych najemców. Specjaliści od logistyki magazynowej przeglądają każdą publikację na platformie. W razie potrzeby udzielają rekomendacji, identyfikują niedociągnięcia i kontaktują się z Tobą;
- Uzyskać bardziej trafną oglądalność Twojej oferty, wśród osób, które przychodzą do serwisu, aby kupić lub wynająć magazyn. Nieruchomości magazynowe to nasza specjalność;
- Znaleźć najemcę zainteresowanego możliwościami magazynu. System filtrów na stronie pozwala na sortowanie ogłoszeń w zależności od potrzeb konkretnego biznesu. Najemca podczas oglądania ogłoszenia jest zainteresowany rodzajem oferowanego magazynu;
- Zawierać umowy najmu kilkakrotnie szybciej niż w przypadku innych platform nieruchomości komercyjnych. Wewnętrzny system WareTeka optymalizuje wszystkie ogłoszenia na platformie i wyświetla publikacje na podstawie ukierunkowanych zapytań;
- Reklamować swój magazyn. WareTeka oferuje usługi pozycjonowania i wyświetlania ogłoszenia w TOP.
Platforma WareTeka już pomaga wynajmować magazyny właścicielom z całej Polski. Aby przetestować możliwości strony, wystarczy zarejestrować konto osobiste i wypełnić formularz dodawania magazynu.